Klacht of compliment
//=$text05;?>Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening. Wij willen aan al onze patiënten goede zorg leveren. Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent. Wanneer dit zo is dan horen wij graag waarover u ontevreden bent. Of misschien bent u wel heel tevreden over onze praktijk. Ook complimenten mag u natuurlijk altijd doorgeven.
Heeft u een tip, klacht of opmerking, dan kunt u dit direct bespreken met de betrokkene(n). Komt u er samen niet uit of wilt u hier graag hulp bij? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van onze huisartspraktijk. De praktijkmanager is te bereiken via de praktijknummers.
Klacht indienen
Komt u er met ons niet uit? De klacht kan worden besproken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen, kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat aan de klachtenfunctionaris wordt verteld, is vertrouwelijk. Gebruik het klachtenformulier op de website van SKGE of bel naar 088 - 0229100.
Geschillencommissie
Als u met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris er niet uitkomt, kan een uitspraak over de klacht worden gevraagd bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.
Klachtenformulier
Vul het onderstaande formulier zo volledig mogelijk in.